1 | İlkokul fen öğretimi içeriği hakkında genel bilgilere sahip olma. |
2 | Beceri kavramı hakkında tüm içerik ögelerini bilme. |
3 | İlkokul fen müfredatı içinde becerilerin sınıflandırılmasına hakim olma. |
4 | Her bir beceri sınıflandırmasının temel özellikleri hakkında bilgi sahibi olma. |
5 | Temel bilimsel süreç becerilerini bilme ve bu becerilere ait uygulamalarda bulunma. |
6 | Deneysel bilimsel süreç becerilerini bilme ve bu becerilere ait uygulamalarda bulunma. |
7 | Düşünme becerilerini bilme ve bu becerilere ait uygulamalarda bulunma. |
8 | Takım çalışması ve iletişim becerilerini bilme ve bu becerilere ait uygulamalarda bulunma. |
9 | Yenilikçi düşünme becerilerini bilme ve bu becerilere ait uygulamalarda bulunma. |
10 | Tüm becerilere yönelik ders planı içinde örnek etkinlik ve deneyler tasarlama, uygulama. |