Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
NOHU Login
OGRIS
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
OGRIS
EBYS Web Sayfası
Uzaktan Eğitim Sistemi
NUBulut
Uzaktan Eğitim Sistemi
Akademik Takvim
Telefon Rehberi
Telefon Rehberi
Bilgi Paketi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos/Rezervasyon
Anket
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos/Rezervasyon
Anket
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
YON5508 / İLİŞKİ YÖNETİMİ
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Günümüzde ilişki yönetimi işletmeler için önemli bir yönetim işlevidir. Artık, toplum ile etkileşmeyen, insanlarla ilişki kurmayan ve onlardan kopuk bir işletmenin varlığını devam ettirmesi ve uzun dönemler piyasada iş yapması düşünülememektedir. Bu anlamda ?ilişki yönetimi? olarak tanımlanan yönetim işlevinin, işletme, çalışanlar, müşteriler ve tüm dış çevredeki kişiler arasında denge ve uyum sağlama görevini üstlendiğini söylemek yanlış olmayacaktır. İşte bu dersin amacı da, öğrenciyi yeni kavramlar olan İlişki Yönetimi ve Çalışan İlişkileri Yönetimi hakkında bilgilendirmek ve birer yönetici adayı olarak kendi bakış açılarını geliştirmelerini sağlamaktır.
Dersin Kısa İçeriği
İlişki Yönetimi ve Çalışan İlişkileri Yönetimi kavramları, çalışanlarla iletişimin önemi, duygusal zeka, iç ve dış müşterilerin önemi, bir müşteri olarak çalışanlar; pazarlama ve bilgi teknolojilerinden dersler, ilişki yönetiminde diyalog, güven ve değerin önemi, uyumlu insan kaynakları yönetimi gayretleri, müşteri ilişkileri yönetimi, elektronik insan kaynakları uygulamaları, çalışan ve yönetici self-servisi, ERM Kale Modeli ve ERM Görev Modeli irdelenmektedir.
Dersin Önkoşulu
Yok