Bölümümüzde Mezuniyet Coşkusu


Bölümümüzde Mezuniyet Coşkusu!

Bölümümüz, gerçekleştirdiği görkemli bir törenle 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı mezunlarını geleceğe uğurladı. Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Şehit Ömer Halisdemir Kongre ve Kültür Merkezi'nde düzenlenen törene; üniversite yönetimi, akademisyenler, öğrenciler ve çok sayıda aile katılarak ortak bir coşku paylaştı.

Tören; Fakülte Birincimiz ve Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencimiz Ebru Oral, Dekanımız Prof. Dr. Murat Koçyiğit ve Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Abdullah Aydın’ın açılış konuşmalarıyla başladı.

Kürsüden Genç İletişimcilere Anlamlı Mesajlar

Konuşmalarda çiçeği burnunda mezunlara hem mesleki hem de insani sorumlulukları hatırlatıldı:

  • Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Abdullah Aydın: Gençlere; kendilerine, ailelerine, topluma, ülkelerine ve tüm insanlığa karşı olan sorumluluklarını hatırlatırken, meslek hayatlarında amatör ruhu ve heyecanlarını asla kaybetmemeleri gerektiğini öğütledi.
  • Dekanımız Prof. Dr. Murat Koçyiğit: İletişimin gücüne vurgu yaparak öğrencilere şu değerli mesajı verdi:

"Elinizdeki kalem, vizörünüzdeki ışık, tasarladığınız bir kampanya ya da kurduğunuz bir cümle çok güçlü birer silahtır. Bu gücü her zaman adaletten, etik değerlerden, insan onurundan ve toplumsal faydadan yana kullanın. Değişmekten ve yenilenmekten korkmayın; ama köklerinizdeki mesleki ahlakı asla terk etmeyin."

  • Fakülte Birincimiz Ebru Oral: Üniversite hayatının kendisine çok önemli deneyimler kazandırdığını vurgulayarak, bu süreçte üzerinde büyük emeği olan hocalarına ve her zaman arkasında duran ailesine teşekkür etti.

Başarı Belgeleri Takdim Edildi

Zorlu bir eğitim maratonunu başarıyla tamamlayarak İletişim Fakültesi birincisi olmaya hak kazanan Ebru Oral’a başarı belgesi, Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Abdullah Aydın tarafından takdim edildi. Prof. Dr. Aydın, genç mezunumuzu tebrik ederek meslek hayatında başarılar diledi. Bölümümüz 1. Ebru Oral, 2. Oğulcan Ulusoy  ve 3.  Zehra Nur Ceylan'a ise başarı belgelerini Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Nesrin Canpolat verdi.

Geleneksel Kep Atma Seremonisi

Mezuniyet töreni, tüm öğrencilerin sahneye davet edilmesi ve coşkulu bir geri sayımla gerçekleştirilen geleneksel kep atma seremonisi ile sona erdi. Genç iletişimciler, eğitim hayatlarının bu en önemli dönüm noktasını aileleri ve hocalarıyla birlikte bol bol hatıra fotoğrafı çektirerek ölümsüzleştirdi. Mezun olan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyor, yeni hayatlarında başarılar diliyoruz!

 

Son Güncelleme Tarihi : 26.06.2026