YEMEKHANE OTOMASYONU VE REZERVASYON SİSTEMİ



YEMEKHANE OTOMASYONU VE REZERVASYON SİSTEMİ UYGULAMASI (04.10.2021 tarihinden itibaren)   

Öğrenci ve personelimizin yemek hizmetlerinden yararlanabilmeleri için  https://ekampus.ohu.edu.tr adresinde yer alan Üniversitemiz Yemek Otomasyonu Sistemini kullanmaları gerekmektedir.

Yemekhane otomasyonunda  bakiye yüklemeleri sanal pos üzerinden yapılmakta olup,  öğrenci ve personel kimliklerinize bakiye yüklemelerinizi yükleme sırası beklemeden dilediğiniz banka kartı ya da kredi kartı ile telefon, tablet ve bilgisayardan yapabilirsiniz.

Kimlik kartlarına bakiye yüklenmeden yemek turnikelerinden geçiş yapılamamaktadır.

REZERVASYON SEÇENEĞİNİ KULLANARAK İNDİRİMLİ FİYAT AVANTAJINDAN YARARLANABİLİRSİNİZ.

Üniversitemiz öğrenci ve personeli için yemekhane  rezervasyon uygulamasına devam edilmektedir. (https://ekampus.ohu.edu.tr)  

Rezervasyon işlemleri yardım dosyası için tıklayınız.

Rezervasyon uygulaması aşağıdaki şekilde uygulanmaktadır:

  1. Yemek rezervasyon işlemi en az bir gün önceden yapılmalıdır.
  2. Yemek rezervasyonunda, seçilen günlere ait ödeme işlemi sanal pos üzerinden yapılacaktır.
  3. Yemek rezervasyon sistemi üzerinden yemek menüsü ve kalori bilgileri görülebilmektedir.
  4. Mevcut kartlardaki bakiyeler rezervasyon için kullanılamayacak olup, rezervasyonsuz yapılan harcamalarda kullanılmaya devam edilecektir.
  5. Rezervasyonsuz  harcama işlemleri için kartlara para yükleme işlemi sanal pos üzerinden yapılmaya devam edilecektir.
  6. Rezervasyon en az bir gün önceden iptal edilebilecektir.
  7. İptal edilen rezervasyon yemek ücreti iade edilmeyecek, açığa alınacaktır.
  8. Açığa alınan rezervasyon yemek ücreti bir sonraki yemek rezervasyonunda kullanılabilecektir.
  9. Rezervasyon yapılan gün yemek yenmediğinde ücret iadesi yapılmayacaktır.