Öğrencimizin Yazısı JR Campaign Dergisi’nde
Fakültemiz Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 3.sınıf öğrencisi Mücella Şimşir'in Lovemark (Markı Aşkı) konusunda yazdığı “Modern Zamanda Aşk” başlıklı yazısı Campaign Türkiye Dergisi’nin bir alt kolu olan JR Campaign Dergisi’nin 37.Sayısında yayımlandı.
Şimşir Yazısında, aşk ve sevgi sözcüklerinin günümüz ortamının yalnızlaşan bireyi için tüketmekle eş değer görülen bir kavrama dönüştüğünü, bireylerin markaları sevmeye, onlarla bütünleşmeye başlamasından mıdır bilinmez kurumlar/ürünler/hizmetler için “Lovemarks” sözcüklerinin dillendirilmeye başlamasından söz ediyor. Yazıda ayrıca Lovemark kavramı şu şekilde ele alınıyor: “Doğrudan çevirisi ile “Marka Aşkı” diyebileceğimiz bu kavram, bazı markalara duyduğumuz duygusal bağlılığı ifade eder ve kısaca belirtmek gerekirse de müşterileriyle bu duygusal bağı kurabilen ve onları etkileyen markalar bir anda Lovemark oluverir”