Eğitim Amaçları

Programın Eğitim Amaçları

  1. Pazarlama ve Reklamcılık alanındaki temel ilkeleri kavrayabilme
  2. Pazarlama ve Reklamcılık mesleğinde mesleği ile ilgili teknolojilerin önemini kavrayabilme
  3. Pazarlama ve Reklamcılık olarak hukuki sorumluluklarını bilmesi
  4. Ticari hayatta kullanılan belgeleri tanıyabilme, düzenleyebilme ve saklayabilme
  5. Ticari hayatta faaliyet gösteren Pazarlama ve Reklamcılık şirketlerinin özelliklerini açıklayabilme
  6. İş hayatında meslek ahlakının önemini kavrayabilme
  7. Alanı ile ilgili bilgisayar programlarını çalıştırabilme
  8. Ticari hayatta Pazarlama ve Reklamcılık ile ilgili kullanılan strateji ve terimleri bilme
  9. Büro düzeni ve personel yönetimi konusunda uygulama becerileri kazanabilme
Son Güncelleme Tarihi:16.12.2015