|
PÇ1
|
Antrenörlük Eğitimi Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
|
|
PÇ2
|
Antrenörlük Eğitimiyle ilgili ulusal ve uluslararası federasyonların, kurumların, derneklerin gelişmelerini takip eder ve işbirliği oluşturur.
|
|
PÇ3
|
Ülkemizde ve dünyada yaşanan güncel olayları eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir.
|
|
PÇ4
|
Güncel olayları eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir.
|
|
PÇ5
|
Antrenörlük Eğitimiyle ilgili kişisel ve mesleki yetkinliğini sürekli olarak geliştirir.
|
|
PÇ6
|
Farklı spor branşlarında bilimsel yöntemlere göre yetenek seçimi kriterlerini uygulayabilecek yeterliliği kazanır.
|
|
PÇ7
|
Güncel olayları eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir.
|
|
PÇ8
|
Antrenörlük Eğitimi ile ilgili beklenilmeyen sorunları çözmek için sorumluluk alır, kendini ve zamanı yönetir, öz eleştiri yapar.
|
|
PÇ9
|
Her yaş, cinsiyet ve düzeydeki sporcular için uzun süreli performans hedefleri oluşturarak, antrenman plan ve programı yapar.
|
|
PÇ10
|
Yüksek lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştir ve derinleştirir.
|
|
PÇ11
|
Antrenörlük Eğitimi ile ilgili bilgi ve gelişmelerin ilgili paydaşlara (antrenör, akademisyen, MEB idarecileri, lisans ve lisansüstü öğrenciler vb.) tanıtılmasında katkıda bulunur.
|
|
PÇ12
|
Bilimsel ahlak ve sorumluluk bilinci kazanır.
|
|
PÇ13
|
Toplumsal ve sosyal sorunlara duyarlılık bilinci kazanır.
|