|
PÇ1
|
Matematik eğitimi alanında uzmanlık düzeyinde bilgi birikimine sahip olur.
|
|
PÇ2
|
Matematik eğitimi alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgilerini disiplinler arası çalışmalar yürütmek ve çalışmalarını farklı disiplinlerle ilişkilendirmek için kullanır ve uygular
|
|
PÇ3
|
Yaptığı araştırmalarla matematik eğitimi alanındaki bilgi birikimine katkıda bulunur.
|
|
PÇ4
|
Matematik eğitimi alanıyla ilişkili diğer disiplinler hakkında bilgi sahibi olur.
|
|
PÇ5
|
Matematik eğitimi alanında uzmanlık gerektiren problemlere nicel ve nitel bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözüm önerileri getirir.
|
|
PÇ6
|
Matematik eğitimi alanındaki bilimsel araştırmalarda takım çalışmalarına etkin olarak katılır; sorumluluklarını yerine getirir, işbirliğine açıktır ve gerektiğinde liderlik yapar.
|
|
PÇ7
|
Yaşam boyu öğrenme stratejilerini benimser ve çalışmalarını yürütürken kullanır.
|
|
PÇ8
|
Matematik eğitimi alanındaki gelişmeleri ve kendi çalışmalarını bir topluluk içerisinde yazılı ve sözlü olarak paylaşır.
|
|
PÇ9
|
Mesleki ve profesyonel ortamlardaki sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler.
|
|
PÇ10
|
Bir yabancı dili alanındaki yayınları takip etmek, iletişim kurmak ve yabancı dilde bilimsel eser üretmek için kullanabilir.
|
|
PÇ11
|
Matematik eğitimi alanında yaptığı çalışmalarda bilgi ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır.
|
|
PÇ12
|
Araştırmalarını etik zeminde yürütür.
|
|
PÇ13
|
Matematik eğitimi alanındaki yeni gelişmeleri takip eder ve yorumlar.
|
|
PÇ14
|
Öğretmenlik mesleği ve alanıyla ilgili çağdaş öğretim yöntem ve tekniklerini ve ölçme ve değerlendirme yöntemlerini bilir ve uygular.
|
|
PÇ15
|
Mesleğini icra edeceği öğrenci grubunun gelişim özelliklerini ve öğrenme biçimlerini bilir, bu özelliklere uygun etkili planlama, materyal geliştirme ve uygulama yapabilir.
|