|
PÇ1
|
Antrenörlük Eğitimi alanındaki kavramları, kuramları, ilkeleri ve olguları tanımlar, hizmet verme süreçleri hakkında bilgi sahibi olur.
|
|
PÇ2
|
Sporla ilgili yeni eğilim ve yaklaşımları takip eder, uygulayabilecek yeterliliğe sahip olur.
|
|
PÇ3
|
Spor bilimi alanındaki güncel gelişmeleri takip etmek ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilir.
|
|
PÇ4
|
Antrenörlük Eğitimi alanıyla ilgili sahaları, malzemeleri, teknolojileri tanır ve verimli bir şekilde kullanır.
|
|
PÇ5
|
Antrenörlük Eğitimi Alanı ile ilgili araştırma yöntemlerini bilir, verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının değerlendirmesini yapar.
|
|
PÇ6
|
Sporda uzmanlık gerektiren sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilir.
|
|
PÇ7
|
Disiplinler arası ilişkileri kavrar ve mesleki gelişim için uyarlar.
|
|
PÇ8
|
Antrenörlük Eğitimi Alanıyla ilgili uluslararası etkinlik ve yayınları takip edecek düzeyde yabancı dil bilir.
|
|
PÇ9
|
Antrenörlük Eğitimiyle ilgili kişisel ve mesleki becerisini sürekli olarak geliştirir.
|
|
PÇ10
|
Spor kuruluşları ve diğer sosyal gruplarla ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemek, bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilmek, alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilmek ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilir.
|
|
PÇ11
|
Edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanarak alanında karşılaşabileceği sorunları, bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek, gerektiğinde uygulayabilir.
|
|
PÇ12
|
Sağlıkla ilişkili fiziksel uygunluk unsurlarını geliştirir.
|
|
PÇ13
|
Spor bilimi alanında karşılaşılabilecek sağlık sorunları, spor sakatlıklar ve rehabilitasyonu ile ilgili bilgi sahibi olma, temel ilk yardım ve yaşam desteği uygulaması yapabilir.
|