1 | Ders içeriğinin ve kaynakların tanıtılması | 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22, 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 |
2 | Tehlikelilik kavram ve terimleri | ,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 |
3 | Tehlikelilik durumunun oluşumunda dış etkiler | 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22, 23,2 |
4 | Ana dili konuşurlarının tutum ve davranışları | 1,2,3 |
5 | Tehlikedeki diller atlas ve listeleri | 1,2,3 |
6 | Tehlikedeki diller atlas ve listeleri | 1,2,3 |
7 | Tehlikelilik durumunu belirleyen ölçütler | ,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22, 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 |
8 | Tehlikelilik durumunun tespiti | ,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22, 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 |
9 | Tehlikenin aşamaları | ,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22, 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 |
10 | UNESCO ve tehlikedeki diller çalışmaları | ,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22, 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 |
11 | Diğer kurum ve kuruluşlar | ,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22, 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 |
12 | Kurum ve kişilerin geliştirdiği projeler | ,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22, 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 |
13 | Projelerde uygulanan yöntemler | ,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22, 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 |
14 | Projelerin başarı durumunun tahlili | ,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22, 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 |
 | Loading… |
   |