Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
NOHU Login
OGRIS
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
OGRIS
EBYS Web Sayfası
Uzaktan Eğitim Sistemi
NUBulut
Uzaktan Eğitim Sistemi
Akademik Takvim
Telefon Rehberi
Telefon Rehberi
Bilgi Paketi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos/Rezervasyon
Anket
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos/Rezervasyon
Anket
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
ANC4030 / ANTRENÖRLÜK PEDAGOJİSİ
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Bu dersin amacı; Spor eğitiminin hedeflerine yönelik öğretimle ilgili temel kavramlar, öğrenme ve öğretim ilkeleri, spora özgü becerilerin öğretiminde planlı çalışmanın önemi ve yararları, spora özgü beceri öğretimin planlanması, öğrenme ve öğretim stratejileri, öğretim yöntem ve teknikleri, araç ve gereçleri, öğretim hizmetinin niteliğini arttırmada antrenörün görev ve sorumlulukları ve antrenör yeterlikleridir.
Dersin Kısa İçeriği
Eğitim ile ilgili temel kavramlar Öğretim ve öğrenme ilkeleri Antrenman programlarındaki eğitim durumları (içeriğin seçimi, düzenlenmesi, kullanılacak yöntemler, ipucu, pekiştireç, dönüt, düzeltme, beceri öğrenimini işleniş aşamaları, değerlendirme) Öğretme yaklaşımları (sunuş, buluş ve araştırma-inceleme yoluyla öğretim) Öğretim yöntem ve teknikleri Öğrenme etkinliklerinin planlanması (etkinlik örnekleri) Öğretim sürecinde antrenör, sorumlulukları ve yeterlikleri
Dersin Önkoşulu