| 1 | Motor performans ve öğrenmeye giriş | |
| 2 | Bilgiyi işlem süreci ve karar verme | |
| 3 | Duyusal bilginin becerili performansa katkıları | |
| 4 | Hareket üretimi ve motor programlar | |
| 5 | Motor kontrol ve hareket doğruluğunun ilkeleri | |
| 6 | Bireysel ayrılıklar ve motor yetenekler | |
| 7 | Öğrenme yaşantısı için hazırlanma, Öğrenme yaşantısını tamamlama | |
| 8 | Ara sınav | |
| 9 | Öğrenme Yaşantısını Yapılandırma | |
| 10 | Öğrenme yaşantısı sırasında geri bildirim sağlanması | |
| 11 | Öğrenmeyi ve performansı kolaylaştırmak | |
| 12 | Beceri öğrenim ilkelerinin uygulanması | |
| 13 | Öğrenme kuramları | |
| 14 | Öğrenme Kuramları | |
| 15 | Genel Sınav | |