| 1 | Öğrencilerle tanışma, dersin amaç ve önemine ilişkin tartışma | 1 |
| 2 | İletişim sürecinin öğeleri | 1-2 |
| 3 | Etkili iletişim için ilkeler | 1-2 |
| 4 | Öğrenme ilkeleri | 1 |
| 5 | Motivasyon ilkeleri | 1 |
| 6 | Algı ilkeleri | 1 |
| 7 | Sözel bilgilerin öğretimine yönelik mesaj tasarımı | 1 |
| 8 | Kavramların öğretimine yönelik mesaj tasarımı | 1 |
| 9 | Kuralların ve ilkelerin öğretimine yönelik mesaj tasarımı | 1 |
| 10 | Duyuşsal mesaj tasarımı ilkeleri | 1 |
| 11 | Psikomotor becerilerin öğretimine yönelik mesaj tasarımı | 1 |
| 12 | Mayer’in çoklu ortam tasarım ilkeleri | 1-2 |
| 13 | Tasarlanmış öğretimsel mesajların değerlendirilmesi | 1-2 |
| 14 | Genel değerlendirme | 1-2 |