BOR HALİL ZÖHRE ATAMAN MESLEK YÜKSEKOKULU / DERİ TEKNOLOJİSİ / DER2045 - DERİ MAMÜLLERİ PAZARLAMA

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1333343         
21 2 2          
343 424         
4334452         
5               
6333232         
7333322         
8454344         
9324233         
10423434         
11545354         
12434544         
13223212         
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

BOR HALİL ZÖHRE ATAMAN MESLEK YÜKSEKOKULU / DERİ TEKNOLOJİSİ / DER2045 - DERİ MAMÜLLERİ PAZARLAMA
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Pazarlamanın temel kavramlarını ve pazarlama bileşenlerini öğrenir.
2Temel hedefler, tüketici davranışlarını ve beklentilerini kavrar
3Tüketici ihtiyaçlarının en doğru biçimde nasıl karşılanabileceğini bilir
4Pazarlama ilkeleri ile ilgili temel kavram ve ilkelerini tanımlar
5Makro-mikro çevresel faktörler ile pazarlama arasındaki ilişkileri açıklar
6Mamül deri pazarlarını bölümleme, konumlandırma ve hedef pazarın seçilmesini açıklar