EĞİTİM FAKÜLTESİ / OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ / EMS0015 - KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1    3          
2    3          
3    4          
4    3          
5    3          
6    4          
7    4          
8    2          
9    1          
10    3          
11    3          
12    2          
13    3          
14    3          
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

EĞİTİM FAKÜLTESİ / OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ / EMS0015 - KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Karşılaştırmalı eğitim kavram ve ilkelerini bilir, yöntem ve tekniklerini kavrar.
2Türk Eğitim Sisteminin amaç, yapılanma ve süreçleri hakkında bilgi sahibi olur.
3Amerika Birleşik Devletleri eğitim sistemini açıklar
4Türk Eğitim Sistemi ile ABD Eğitim sistemini karşılaştırır.
5Türk Eğitim Sistemi ile Almanya Eğitim Sistemini karşılaştırır.
6Avusturya Eğitim Sistemi İle Türk Eğitim Sistemini karşılaştırır.
7Türk Eğitim sistemi ile Belçika Eğitim sistemini karşılaştırır.
8Türk Eğitim Sistemi ile Danimarka Eğitim sisteminin karşılaştırır.
9Türk Eğitim Sistemi ile Fransa Eğitim sisteminin karşılaştırır.
10Türk Eğitim Sistemi ile Güney kore Eğitim Sisteminin karşılaştırır.
11Türk Eğitim Sisteminin Gürcistan Eğitim sistemi ile karşılaştırır.
12Türk Eğitim Sistemi ile Japonya Eğitim sisteminin karşılaştırır.
13Türk Eğitim Sistemi ile Rusya Eğitim Sisteminin karşılaştırır.
14Türk Eğitim Sistemi ile Finlandiya Eğitim Sistemini karşılaştırır.
15Eğitim sistemini, eğitim programını, okulun örgütsel yapısını ve okul iklimini, eğitimin felsefi, sosyolojik ve psikolojik temelleri bağlamında değerlendirir.
16Eğitim sürecindeki uygulamaları, Türk eğitim sisteminin amaç ve ilkeleri doğrultusunda sürdürülebilir biçimde yürütür.
17Eğitim sürecini, bireysel farklılıklar, çevresel koşullar ve mevcut olanaklara uygun yöntem, teknoloji ve ölçme araçlarıyla planlar.