1 | Karşılaştırmalı eğitim kavram ve ilkelerini bilir, yöntem ve tekniklerini kavrar. |
2 | Türk Eğitim Sisteminin amaç, yapılanma ve süreçleri hakkında bilgi sahibi olur. |
3 | Amerika Birleşik Devletleri eğitim sistemini açıklar |
4 | Türk Eğitim Sistemi ile ABD Eğitim sistemini karşılaştırır. |
5 | Türk Eğitim Sistemi ile Almanya Eğitim Sistemini karşılaştırır. |
6 | Avusturya Eğitim Sistemi İle Türk Eğitim Sistemini karşılaştırır. |
7 | Türk Eğitim sistemi ile Belçika Eğitim sistemini karşılaştırır. |
8 | Türk Eğitim Sistemi ile Danimarka Eğitim sisteminin karşılaştırır. |
9 | Türk Eğitim Sistemi ile Fransa Eğitim sisteminin karşılaştırır. |
10 | Türk Eğitim Sistemi ile Güney kore Eğitim Sisteminin karşılaştırır. |
11 | Türk Eğitim Sisteminin Gürcistan Eğitim sistemi ile karşılaştırır. |
12 | Türk Eğitim Sistemi ile Japonya Eğitim sisteminin karşılaştırır. |
13 | Türk Eğitim Sistemi ile Rusya Eğitim Sisteminin karşılaştırır. |
14 | Türk Eğitim Sistemi ile Finlandiya Eğitim Sistemini karşılaştırır. |
15 | Eğitim sistemini, eğitim programını, okulun örgütsel yapısını ve okul iklimini, eğitimin felsefi, sosyolojik ve psikolojik temelleri bağlamında değerlendirir. |
16 | Eğitim sürecindeki uygulamaları, Türk eğitim sisteminin amaç ve ilkeleri doğrultusunda sürdürülebilir biçimde yürütür. |
17 | Eğitim sürecini, bireysel farklılıklar, çevresel koşullar ve mevcut olanaklara uygun yöntem, teknoloji ve ölçme araçlarıyla planlar. |