| 1 | İlköğretim Fen ve Teknoloji Programının genel tanıtımı. | [2] s. 1-9 |
| 2 | Geçmişten günümüze fen programları. | [1] s. 16-23 |
| 3 | Geçmişten günümüze fen programları. | [1] s. 16-23 |
| 4 | Yeni bir programa neden ihtiyaç duyuldu. | [3] s. 434-437 |
| 5 | Programın yapısı, ilkelerinin ve amaçlarının derinlemesine incelenmesi. | [2] s. 1-48 |
| 6 | Programın yapısı, ilkelerinin ve amaçlarının derinlemesine incelenmesi. | [2] s. 1-48 |
| 7 | Programın getirdiği yenilikler | [2] s. 1-48 |
| 8 | Ara Sınav Haftası | |
| 9 | Ölçme ve değerlendirme boyutu. | [2] s. 1-48 |
| 10 | Ölçme ve değerlendirme boyutu. | [2] s. 1-48 |
| 11 | Programın zayıf yönleri. | [2] s. 1-48 |
| 12 | Programın güçlü yönleri. | [2] s. 1-48 |
| 13 | Programın öğrenci ve öğretmene yüklediği yeni misyonlar. | [2] s. 1-48 |
| 14 | Öğrenci ve öğretmenin değişen rolleri. | [2] s. 1-48 |