| 1 | Öğrencilerle tanışma, dersin amaç ve önemine ilişkin tartışma. | [1, 2] |
| 2 | Disiplinlerarası fen öğretimine giriş | [1, 2] |
| 3 | Disiplinlerarası bilginin doğası | [1, 2] |
| 4 | Disiplinlerarası beceriler | [1, 2] |
| 5 | Disiplinlerarası bakış açısıyla yerel, ulusal ve küresel olaylar | [1, 2] |
| 6 | Disiplinlerarası fen öğretimi çerçevesinde fen teknoloji toplum ve çevre ilişkisi | [1, 2] |
| 7 | Disiplinlerarası fen öğretiminde ürün geliştirme | [1, 2] |
| 8 | Disiplinlerarası fen öğretimi ve girişimcilik | [1, 2] |
| 9 | Disiplinlerarası fen öğretiminde sosyal-duygusal beceriler | [1, 2] |
| 10 | Disiplinlerarası fen öğretimde okuldışı öğrenme ortamları | [1, 2] |
| 11 | Disiplinlerarası fen öğretiminde bilgi teknolojileri | [1, 2] |
| 12 | Disiplinlerarası fen öğretimi ve değerler eğitimi | [1, 2] |
| 13 | Disiplinlerarası fen öğretimi çerçevesinde geliştirilen ürünlerin sunumu | [1, 2] |
| 14 | Genel değerlendirme | [1, 2] |