1 | Öğrencilerle tanışma, dersin amaç ve önemine ilişkin tartışma. | [1, 2] |
2 | Disiplinlerarası fen öğretimine giriş | [1, 2] |
3 | Disiplinlerarası bilginin doğası | [1, 2] |
4 | Disiplinlerarası beceriler | [1, 2] |
5 | Disiplinlerarası bakış açısıyla yerel, ulusal ve küresel olaylar | [1, 2] |
6 | Disiplinlerarası fen öğretimi çerçevesinde fen teknoloji toplum ve çevre ilişkisi | [1, 2] |
7 | Disiplinlerarası fen öğretiminde ürün geliştirme | [1, 2] |
8 | Disiplinlerarası fen öğretimi ve girişimcilik | [1, 2] |
9 | Disiplinlerarası fen öğretiminde sosyal-duygusal beceriler | [1, 2] |
10 | Disiplinlerarası fen öğretimde okuldışı öğrenme ortamları | [1, 2] |
11 | Disiplinlerarası fen öğretiminde bilgi teknolojileri | [1, 2] |
12 | Disiplinlerarası fen öğretimi ve değerler eğitimi | [1, 2] |
13 | Disiplinlerarası fen öğretimi çerçevesinde geliştirilen ürünlerin sunumu | [1, 2] |
14 | Genel değerlendirme | [1, 2] |