1 | Öğretim programlarıyla ilgili temel kavramlar | [1] s. 1-8 |
2 | Program geliştirme süreci | [1] s. 79-85 |
3 | Fen öğretim programlarının geçmişten günümüze gelişimi | [2] s. 417-430 |
4 | Güncel fen öğretim programlarının yaklaşımı, içeriği, geliştirmeyi amaçladığı beceriler | [3] s. 1-58 ; [4] s. 1-60 |
5 | Öğrenme ve alt öğrenme alanları | [3] s. 1-58 ; [4] s. 1-60 |
6 | Öğrenme ve alt öğrenme alanları | [3] s. 1-58 ; [4] s. 1-60 |
7 | Kazanımların sınıflara göre dağılımı ve sınırları diğer derslerle ilişkisi | [3] s. 1-58 ; [4] s. 1-60 |
8 | Ara Sınav Haftası | |
9 | Kazanımların sınıflara göre dağılımı ve sınırları diğer derslerle ilişkisi | [3] s. 1-58 ; [4] s. 1-60 |
10 | İlkokul ve lise fen öğretim programlarıyla ilişkisi | [3] s. 1-58 ; [4] s. 1-60 |
11 | Kullanılan yöntem, teknik, araç-gereç ve materyaller | [3] s. 1-58 ; [4] s. 1-60 |
12 | Kullanılan yöntem, teknik, araç-gereç ve materyaller | [3] s. 1-58 ; [4] s. 1-60 |
13 | Ölçme değerlendirme yaklaşımı | 3] s. 1-58 ; [4] s. 1-60 |
14 | Öğretmen yeterlikleri | [3] s. 1-58 ; [4] s. 1-60 |