FEN FAKÜLTESİ / FİZİK / FIZ4017 - OPTOELEKTRONİK

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1434444434444444
2343343344443343
3454444434344444
4344444444434344
5434444344343434
6343334444434333
7344343334434333
8444443333343444
9444444344444443
10434434444434444
11444434443343444
12334344434344444
13443344444444443
14445444443444443
15444544444444343
16554344443333444
17443334444444444
18334334444444444
19443433344444444
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

FEN FAKÜLTESİ / FİZİK / FIZ4017 - OPTOELEKTRONİK
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Fizik açısından düşünmeyi geliştirme.
2Deneysel pratikliği geliştirme.
3Problem çözme ve analiz etme yeteneği kazanma.
4Güncel problemleri fiziksel düşünceyle analiz etme yeteneği kazanma.
5Diğer bölümlerde okutulan derslerle gördüğü dersler arasındaki ilşkiyi görüp bu özellikleri kullanmayı öğrenme.
6Doğa olayları ile fizik ve matematik arasında bağ kurup fiziksel olayları modelleme yeteneğini geliştirme.
7Etrafında meydana gelen doğa olaylarına baktığı olayın fiziksel tarafını görme ve bundan yararlanma.
8Edindiği fizik bilgileri sayesinde fiziksel olayların konuşulduğu bir ortamda olayı izleyenleri doğru bilgilendirme.
9Edindiği bilgileri toplumun gelişmesinde nasıl kullanacağını öğrenmesi.
10Edindiği bilgileri benzer kurumlarda verilenlerle karşılaştırıp daha ileriye gitmek için yarışçı bir kişilik oluşturma.
11Edindiği bilgilerle topluma nasıl faydalı olacağı bilincini kazanma.
12Ululararası bilim arenasında kendine edindiği bilgiler nedeniyle kendine güvenen bir kişi olarak yer almayı düşünen bir yapıya sahip olma.
13Edindiği bilgilerle yetinmeyip kendini daima geliştirme çabasında olan bir düşünce yapısına sahip olma.
14Mesleği ile ilgili her gelişmeyi takip eden ve edindiği bilgileri kullanabilme kabiliyetini kazandırma.
15Bilimsel çalışmanın hiçbir zaman bitmeyeceği ve onun içinde daima çalışılması gerektiğinin bilincinde olan kişiller yetiştirme.