FEN FAKÜLTESİ / FİZİK / FIZ4024 - VEKTÖR ANALİZİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1433433333333433
2333343344343332
3444434433 34333
4334343334243343
5234434332323333
6433443423434332
7543343333333233
8434343444433334
9334443333342233
10433333334334444
11543444333333344
12333333334343333
13444433443433333
14334333342224332
15334344243434333
16333333333333444
17434443434443334
18443334233333444
19433433343333334
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

FEN FAKÜLTESİ / FİZİK / FIZ4024 - VEKTÖR ANALİZİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Fizik açısından düşünmeyi geliştirme.
2Deneysel pratikliği geliştirme.
3Problem çözme ve analiz etme yeteneği kazanma.
4Güncel problemleri fiziksel düşünceyle analiz etme yeteneği kazanma.
5Diğer bölümlerde okutulan derslerle gördüğü dersler arasındaki ilşkiyi görüp bu özellikleri kullanmayı öğrenme.
6Doğa olayları ile fizik ve matematik arasında bağ kurup fiziksel olayları modelleme yeteneğini geliştirme.
7Etrafında meydana gelen doğa olaylarına baktığı olayın fiziksel tarafını görme ve bundan yararlanma.
8Edindiği fizik bilgileri sayesinde fiziksel olayların konuşulduğu bir ortamda olayı izleyenleri doğru bilgilendirme.
9Edindiği bilgileri toplumun gelişmesinde nasıl kullanacağını öğrenmesi.
10Edindiği bilgileri benzer kurumlarda verilenlerle karşılaştırıp daha ileriye gitmek için yarışçı bir kişilik oluşturma.
11Edindiği bilgilerle topluma nasıl faydalı olacağı bilincini kazanma.
12Ululararası bilim arenasında kendine edindiği bilgiler nedeniyle kendine güvenen bir kişi olarak yer almayı düşünen bir yapıya sahip olma.
13Edindiği bilgilerle yetinmeyip kendini daima geliştirme çabasında olan bir düşünce yapısına sahip olma.
14Mesleği ile ilgili her gelişmeyi takip eden ve edindiği bilgileri kullanabilme kabiliyetini kazandırma.
15Bilimsel çalışmanın hiçbir zaman bitmeyeceği ve onun içinde daima çalışılması gerektiğinin bilincinde olan kişiler yetiştirme.