FIZ6170 / KATIHAL TEORİSİ II

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1444444444442444
2433343443333333
3344324344343444
4444434434345433
5434444334343444
6444443434444444
7544434443434444
8444345434434444
9334434444333443
10444444444334444
11434444344433444
12443333343454344
13434 44444444443
14544442434444443
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

FIZ6170 / KATIHAL TEORİSİ II
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
11-Fizik açısından düşünmeyi geliştirme.
22-Problem çözme ve analiz etme yeteneği kazanma.
33-Güncel problemleri fiziksel düşünceyle analiz etme yeteneği kazanma.
44-Diğer bölümlerde okutulan derslerle gördüğü dersler arasındaki ilşkiyi görüp bu özellikleri kullanmayı öğrenme
55-Doğa olayları ile fizik ve matematik arasında bağ kurup fiziksel olayları modelleme yeteneğini geliştirme
66-Etrafında meydana gelen doğa olaylarına baktığı olayın olay fiziksel tarafını görme ve bundan yararlanma
77-Edindiği fizik bilgileri sayesinde fiziksel olayların konuşulduğu bir ortamda olayı izleyenleri doğru bilgilendirme
88-Edindiği bilgileri toplumun gelişmesinde nasıl kullanacağını öğrenmesi
99-Edindiği bilgileri benzer kurumlarda verilenlerle karşılaştırıp daha ileriye gitmek için rarışçı bir kişilik oluşturma
1010-Edindiği bilgilerle topluma nasıl faydalı olacağı bilincini kazanma
1111-Ululararası bilim arenasında kendine edindiği bilgiler nedeniyle kendine güvenen bir kişi olarak yer almayı düşünen bir yapıya sahip olma
1212-Edindiği bilgilerle yetinmeyip kendini daima geliştirme çabasında olan bir düşünce yapısına sahip olma
1313-Ululararası bilim arenasında kendine edindiği bilgiler nedeniyle kendine güvenen bir kişi olarak yer almayı düşünen bir yapıya sahip olma
1414-Mesleği ile ilgili her gelişmeyi takip eden ve edindiği bilgileri kullanabilme kabiliyetini kazandırma
1515-Bilimsel çalışmanın hiçbir zaman bitmeyeceği ve onun içinde daima çalışılması gerektiğinin bilincinde olan kişiller yetiştirme