1 | Konu - Tema kavramları üzerine konuşularak öğrencilerin konularının/kavramlarının belirlenmesi. | |
2 | Öğrencilerin oluşturduğu eskizler üzerinden tartışmalar yaparak Tuval Üzeri Yağlıboya ya da disiplinlerarası yöntemler üzerine örnekler çalışmalar göstermek. | |
3 | Oluşturulan eskizler üzerinden malzeme ve teknik açıdan uygun yöntemleri konuşulması ve çalışmalara başlanması. | |
4 | Belirlenen konu kapsamında çalışmalara devam edilmesi. | |
5 | Belirlenen konu kapsamında çalışmalara devam edilmesi. | |
6 | Belirlenen konu kapsamında çalışmalara devam edilmesi. | |
7 | Belirlenen konu kapsamında çalışmalara devam edilmesi. | |
8 | Vize | |
9 | Belirlenen konu kapsamında çalışmalara devam edilmesi. | |
10 | Belirlenen konu kapsamında çalışmalara devam edilmesi. | |
11 | Belirlenen konu kapsamında çalışmalara devam edilmesi. | |
12 | Belirlenen konu kapsamında çalışmalara devam edilmesi. | |
13 | Belirlenen konu kapsamında çalışmalara devam edilmesi. | |
14 | Final | |