HEM3004 / Hemşirelikte Öğretim

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Sağlık Kavramı, Sağlık Eğitimi ve Sağlığı Geliştirme[1]s.1-12 [2]s.1-23 [3]s.1-7[4] s. 38-50,[5]s. 7-9
2Eğitim-Öğretim-Öğretme Kavramları[1]s.25-32 [3]s.10-12, [4]s.7-12[5] s.7-9
3Formal Eğitim ,İnformal Eğitim, Örgün Eğitim, Yaygın eğitim,Halk Eğitimi, Hizmetiçi Eğitim[1]s.35-38 [2]s.166-183 [3]s.10-13[4] s.31-37
4Sağlık Eğitiminde İlke, Hedef, Amaç ve Yaklaşımlar[1]s.16-21 , [3]s.45-61, [4] s.59-75
5Öğrenme Kuramları, Bireyin öğrenme Yolları,Sağlık Eğitiminde Sosyal Öğrenme Modeli[1]s.26-29 , [3]s.28-45, [4] s.16-21
6Öğrenme İçin Uygun Ortam Oluşturma[1]s.64-70 , [3]s.12-16, ,[4] s.12-16
7Pedogojik ve Androgojik Eğitimlerin Özellikleri ve Aralarındaki Temel Farklar[1]s.40-56 , [3]s.72-80,
8Pedogojik ve Androgojik Eğitimlerin Özellikleri ve Aralarındaki Temel Farklar.Toplumsal değişme bağlamında sürdürülebilirlik[1]s.40-56 , [3]s.72-80,
9Eğitimde Plan Program Geliştirme[1]s.56-64 , [3]s.131-135, [4] s.191-211
10Gereksinim Saptama, Amaç Belirleme, Değerlendirme [1]s.75-86 , [3]s.139-143, [4] s.211-222
11Etkili Sunum Teknikleri[1]s.64-72 [2]s.25-38, [3]s.135-139, [6] s.1-261
12Birey Eğitim Yöntemleri[1]s.89-113, [2]s.88-105, [3]s.90-103[4] s.111-117
13Grup Eğitim Yöntemleri[1]s.89-113, [2]s.108-166 [3]s.103-112[4] s.118-138
14Eğitim Araç-Gereçleri [2]s.199-228 [3]s.112-129, [4] s.141-167