İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK / HIR3042 - DİJİTAL PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Dersle İlgili Genel Bilgilendirme 
2Yeni Medya ve Dijital Pazarlama1- Şengül, O. (2021) A’dan Z’ye Dijital Pazarlama, Ceres Yayınları, İstanbul. 2- Gökşin, E. (2018) Dijital Pazarlama Temelleri, Abaküs Kitap, İstanbul.
3Dijital Alanda Pazar Analizi ve Pazarlama Stratejisi Geliştirme1- Şengül, O. (2021) A’dan Z’ye Dijital Pazarlama, Ceres Yayınları, İstanbul. 2- Gökşin, E. (2018) Dijital Pazarlama Temelleri, Abaküs Kitap, İstanbul.
4Dijital Pazarlama Kanalları ve Aktiviteleri1- Şengül, O. (2021) A’dan Z’ye Dijital Pazarlama, Ceres Yayınları, İstanbul. 2- Gökşin, E. (2018) Dijital Pazarlama Temelleri, Abaküs Kitap, İstanbul.
5Dijital Dilin Önemi: Botların ve Algoritmaların Optimizasyon Çalışmalarındaki RolüGökşin, E. (2018) Dijital Pazarlama Temelleri, Abaküs Kitap, İstanbul.
6Dijital İşletme Hesabı Yönetimi ve OptimizasyonuGökşin, E. (2018) Dijital Pazarlama Temelleri, Abaküs Kitap, İstanbul.
7Dijital Pazarlamada Sosyal Medya1- Şengül, O. (2021) A’dan Z’ye Dijital Pazarlama, Ceres Yayınları, İstanbul. 2- Gökşin, E. (2018) Dijital Pazarlama Temelleri, Abaküs Kitap, İstanbul.
8Mobil PazarlamaÖztürk, M.C. (2016) Dijital İletişim ve Yeni Medya, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir.
9İçerik Pazarlaması1- Şengül, O. (2021) A’dan Z’ye Dijital Pazarlama, Ceres Yayınları, İstanbul. 2- Gökşin, E. (2018) Dijital Pazarlama Temelleri, Abaküs Kitap, İstanbul.
10Dijital Ekosistemde E-ticaret ve Yeni İş ModelleriGökşin, E. (2018) Dijital Pazarlama Temelleri, Abaküs Kitap, İstanbul.
11Dijital Pazarlamada Ölçümleme ve Raporlama1- Şengül, O. (2021) A’dan Z’ye Dijital Pazarlama, Ceres Yayınları, İstanbul. 2- Gökşin, E. (2018) Dijital Pazarlama Temelleri, Abaküs Kitap, İstanbul.
12Vaka İncelemeleri 
13Vaka İncelemeleri 
14Genel Tekrar