IKT2011 / PAZARLAMA İLKELERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1PAZARLAMA KAVRAMININ TANIMI VE GELİŞİMİMucuk, İsmet (2008), Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
2ÇEVRESEL FAKTÖRLERMucuk, İsmet (2008), Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
3BÜYÜME POLİTİKALARIMucuk, İsmet (2008), Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
4PAZARLAMA ARAŞTIRMASIAltunışık, Remzi, Özdemir, Şuayıp ve Torlak Ömer (2006), Modern Pazarlama
5ENDÜSTRİYEL PAZARLARAltunışık, Remzi, Özdemir, Şuayıp ve Torlak Ömer (2006), Modern Pazarlama
6PAZAR BÖLÜMLENDİRMEMucuk, İsmet (2008), Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
7ARA SINAV 
8PAZARLAMA KARMASI BİLEŞENLERİ 
9ÜRÜNMucuk, İsmet (2008), Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
10FİYATMucuk, İsmet (2008), Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
11TUTUNDURMAMucuk, İsmet (2008), Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
12DAĞITIMMucuk, İsmet (2008), Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
13UYGULAMALI ÇALIŞMAMucuk, İsmet (2008), Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
14FİNAL