1 | Giriş, 90 Sonrası Türk Sineması’nın temel bileşenleri | |
2 | Bir Endüstri Olarak Sinema ve Hollywood Sineması | |
3 | Yönetmen Sineması Alanı | |
4 | Sinemada Bağımlılık ve Bağımsızlık kavramları, Ulusal Sinemalar, Sanat Sineması kavramı | Ulusay, Nejat. “Türk Sinemasındaki Dönüşüm ve Eurimages”, Avrupa Birliği ve Türkiye’de İletişim Politikaları: Pazarın Düzenlenmesi, Erişim ve Çeşitlilik. Mine Gencel Bek ve Deirdre Kevin (drl.). Ankara: Ankara Üniversitesi Basımevi, 2005. ss.291-332. |
5 | Sinemada Bağımlılık ve Bağımsızlık kavramları ve İletişim Politikaları | |
6 | Yeşilçam Dönemi ve Film Üretimi | |
7 | 1970’ler ve 1980’lerde Siyasi Gelişmeler Ekseninde Türk Sineması | Evren, Burçak. “Sinemamızda Yeni Bir Dönem”, Radikal. 23 Aralık 1996. Türsak Sinema Yıllığı 1996/97. İstanbul: Türsak Vakfı, ss.111-112. |
8 | 1990 sonrası Türkiye’de Sinema Politikaları | |
9 | 1990 sonrası Üretim Koşulları ve Film Üretiminin Temel Bileşenleri, Yeni Sinema Anlayışı: Nuri Bilge Ceylan Sineması | |
10 | Yeni Sinema Anlayışı: Nuri Bilge Ceylan Sineması | |
11 | Yeni Sinema Anlayışı: Zeki Demirkubuz Sineması, Yeşim Ustaoğlu Sineması | Asuman Suner, Hayalet Ev, Yeni Türk Sinemasında Aidiyet Kimlik ve Bellek. İstanbul: Metis Yayınları, 2005. |
12 | Film Festivalleri ve Türk Sineması | |
13 | Eurimages ve Türk Sineması | |
14 | Tartışma ve genel değerlendirme | |