1 | Biliş-Üstbiliş ortak farklı yönleri | |
2 | Özdüzenleme kavramı ve özdüzenlemeli öğrenme ilkeleri | |
3 | Özdüzenlemeli öğrenme süreçleri | |
4 | Matematik eğitiminde özdüzenlemeli öğrenmenin yeri ve önemi | |
5 | Matematik öğretiminde özdüzenlemeli öğrenme süreçlerinin incelenmesi | |
6 | Matematik öğretiminde özdüzenlemeli öğrenme stratejileri | |
7 | Ara sınav | |
8 | Matematik öğretiminde özdüzenlemeli ve özyönelimli öğrenme ortamları tasarımı-örnek uygulamaların incelenmesi | |
9 | Matematik öğretiminde özdüzenlemeli ve özyönelimli öğrenme ortamları tasarımı-örnek uygulamaların incelenmesi | |
10 | Özdüzenlemeli öğrenme ortamı tasarımı için gereken öğretmen yeterlikleri | |
11 | Üstbilişsel becerilerin-özyönelimli öğrenmenin değerlendirilmesi | |
12 | Üstbilişsel becerilerin-özyönelimli öğrenmenin değerlendirilmesi-örnek uygulamaların incelenmesi | |
13 | Özdüzenlemeli öğrenmeyi destekleyen sürdürülebilir öğrenme ortamı tasarımı-Etkinlik geliştirme | |
14 | Özdüzenlemeli öğrenmeyi destekleyen sürdürülebilir öğrenme ortamı tasarımı-Etkinlik geliştirme | |
15 | Genel Sınav | |