EĞİTİM FAKÜLTESİ / İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ / IMS0010 - MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1  5            
2               
3               
4               
5 5 4           
6   5           
7  5            
84444445        
954 55 5        
10 4             
11    5          
12    5          
13               
14    3 5        
15  5 35         
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

EĞİTİM FAKÜLTESİ / İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ / IMS0010 - MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Matematiğin kendine özgü sembolleri ve terminolojisi olan bir dil olduğunu ifade eder.
2Matematiğin sembol ve terimlerini etkili ve doğru kullanır.
3Matematiksel dili matematiğin kendi içinde, farklı disiplinlerde ve yaşantısında uygun ve etkili bir biçimde kullanır.
4Somut model, şekil, resim, grafik, tablo, sembol vb. farklı temsil biçimlerini kullanarak matematiksel düşüncelerini ifade eder.
5Matematiksel düşünceleri sözlü ve yazılı ifade eder.
6Günlük dili, matematiksel dil ve sembollerle, matematiksel dili, günlük dil ve sembollerle ilişkilendirir.
7Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlar.