INS2039 / Pazarlamaya Giriş

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Temel Pazarlama ve Pazarlama Yönetimi Kavramları.Mehmet Oluç, Temel Pazarlama Kavramları,s.67
2Temel Pazarlama Görevleri.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.17-28
3Bütünsel Pazarlama Anlayışı.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.32-38
4Postmodern Pazarlama Anlayışı.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.43-54
5Yeni Ekonomi Sürecinde Pazarlama.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.43-81
6Pazarlamanın Değişen Rolünde Yeni Pazarlama Kavramları.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.81-86 / Açıköğretim Pazarlama
7Stratejik Pazarlama Planlaması.Peter Doyle, Değer Temelli Pazarlama, s.267
8Pazarlama Yönetim Stratejileri Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.131-161
9Pazar Analizi ve Müşteri Gereksinimleri .Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.191-211
10Endüstriyel Pazarlama Yönetimi ve Pazar Analizi.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.273-290
11Pazarlama Karması Analizi ve Yönetimi: Ürün ve Fiyat.Mehmet Oluç, Temel Pazarlama Kavramları,s.129-283
12Pazarlama Karması Analizi ve Yönetimi: Dağıtım ve Tutundurma.Mehmet Oluç, Temel Pazarlama Kavramları,s.289-757
13İnovasyon ve Yeni Ürün Geliştirme.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.369-390
14Pazarlama Etiği Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.563-586