| 1 | Trafik tekniğinin doğuşu | [11]- s. 1 - 5 |
| 2 | Trafik özellikleri ve değişmeler | [11]- s. 5- 10 |
| 3 | Temel ulaştırma planlaması | [1]- s. 549 - 561 |
| 4 | Ulaşım planlaması kuruluşları | [1]- s. 561 - 566 |
| 5 | Sürdürülebilir ve kalkınmaya açık şehir ulaştırma planlaması | [1]- s. 566 - 574 |
| 6 | Seyahat tahminleri | [1]- s. 574 - 590 |
| 7 | Seyahat talep tahmini | [1]- s. 591 - 603 |
| 8 | İç-dış kordon etüdleri | [1]- s. 7 - 10 |
| 9 | Gezi oluşumu | [1]- s. 593 - 603, [11]- s. 10- 13 |
| 10 | Gezi dağılımı | [1]- s. 603 - 613, [11]- s. 13- 23 |
| 11 | Mod seçilmesi | [1]- s. 613 - 625 |
| 12 | Trafik ataması | [1]- s. 625 - 635 |
| 13 | Trafik ataması | [1]- s. 635 - 645 |
| 14 | Genel değerlendirme | [11]- s. 1 - 40 |