1 | Sistem Bileşenlerini Tanımlamak: Öğrencilerin, bir ulaştırma sisteminin temel bileşenlerini (altyapı, araçlar, işletme vb.) ve bunların birbirleriyle olan ilişkilerini anlamasını sağlamak. |
2 | Planlama Süreçlerini Uygulayabilmek: Öğrencilere, dört aşamalı ulaştırma planlama modelini kullanarak seyahat talebini tahmin etme ve analiz etme becerisi kazandırmak. |
3 | Güncel Yaklaşımları Değerlendirebilmek: Sürdürülebilir ulaştırma politikaları ve akıllı ulaşım sistemleri gibi yeni ve gelişmekte olan uygulamaların avantaj ve kısıtlarını değerlendirebilmelerini sağlamak. |
4 | Etik ve Çevresel Farkındalık Kazanmak: Öğrencilerin, ulaştırma projelerinin sosyal, çevresel ve ekonomik etkilerini analiz etme ve bu konularda etik sorumluluklar geliştirmesini sağlamak. |
5 | Çözüm Odaklı Olmak: Öğrencilerin, karmaşık ve çok disiplinli ulaştırma problemlerine yönelik yenilikçi ve alternatif çözümler geliştirmelerini sağlamak. |
6 | Sürdürülebilirlik: Ders boyunca sürdürülebilirlikle ilgili kavramları vurgulayarak, öğrencilere ulaşım sistemlerinin sürdürülebilirlik hedeflerine nasıl katkı sağlayabileceğini anlatmak. |