ISL2005 / PAZARLAMA İLKELERİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
155555          
255555          
355555          
455555          
545555          
655555          
723134          
833234          
922231          
1023334          
1144533          
1233355          
132221           
1434445          
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

ISL2005 / PAZARLAMA İLKELERİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Pazarlamanın temelini teşkil eden kavram ve olguların içselleştirilebilmesi
2Tüketici davranışlarını anlayabilme, yorumlayabilme ve pazarlama programlarının şekillendirilmesinde kullanabilme
3Temel pazarlama bileşenlerinin pazarlama süreci içindeki yerleri ve etkileşimlerinin analiz edilebilmesi
4Stratejik planlama yönetiminin ve stratejik plan oluşturma sürecinin kavranması ve uygulama yönteminin öğrenilmesi
5Sürdürülebilir çevre ile ilişkili konuları bilir