ISL3005 / PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
15553135        
25553445        
34453443        
45553443        
55555555        
64555555        
71 1   3        
8123  33        
95555555        
10  4  1         
113453423        
124344533        
13   4434        
144454445        
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

ISL3005 / PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Pazarlama araştırmaları kunuları içerisinde yer alan temel kavramları açıklar
2Pazarlama araştırması sürecini tanımlar ve pazarlama araştırması projesini tasarlar
3Araştırma problemini formüle eder, hipotezleri kurar ve gerekli analiz yöntemlerini belirler
4Pazarlama araştırması için gerekli olan veri ve bilgilerin neler olduğuna karar verir ve uygun ölçekleri bulur ya da geliştirir
5Anket tasarımı yapar, veri toplama sürecinde örnekleme işlemlerini belirler
6Temel istatistiksel analiz yöntemlerini bilir, sonuçları değerlendirir ve bulgulara ilişkin çıkarımlar yapar
7Pazarlama araştırması raporunu düzenler.