ISL4020 / TURİZM PAZARLAMASI

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Turizm talebinin canlandırılmasını etkileyen faktörlerin ve gerekliliklerin ortaya konulması.
2Farklı amaçlarla üretilen baraj, doğal güzellikler gibi değerlerin turizm amaçlı kullanılarak değerlerinin artırılabileceğinin vurgulanması.
3Turizmde ihtiyaç ve istek yaratacak pazar analizinin incelenmesi.
4Pazarlama araç ve tekniklerinin turizmde yaratacağı değerin öğretilmesi.
5Turizmde ürün ve hizmet oluşturma ve stratejik yönetiminin öğretilmesi.
6Turizmde fiyat oluşturma ve stratejik yönetiminin öğretilmesi.
7Turistik dağıtım programları ve stratejik yönetiminin öğretilmesi.
8Turistik tutundurma programları ve stratejik yönetiminin öğretilmesi.
9Turizmde tatmin ve sadakat oluşturmada pazarlamanın kullanımının öneminin öğretilmesi.
10Turizmin iktisadi ve sosyal gelişmeye olan katkısının değerlendirilmesi
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Aktarılabilir Beceri Dersi
Sosyal Bilimler