ISY2020 / TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Kalitenin tanımlanması,kalitenin tarihi gelişim süreci[1] Sayfa 1-14
2Toplam kaliye yönetiminin tanımlanması ve ilgili kavramlar[1] Sayfa 17-27
3Toplam kalite yönetim sistemi ve Toplam kalite yönetimine duyulan ihtiyaç[1] Sayfa 31-46
4Toplam kalite yönetiminin temel öğeleri[1] Sayfa 49-72
5Toplam kalite yönetimini etkileyen temel faktörler[1] Sayfa 75-82
6Toplam kalite yönetiminin organizasyon yapısı,uygulanması ve yararlanılan temel araçlar[1] Sayfa 85-108
7Toplam kalite anlayışı ve kalite maliyetleri[1] Sayfa 110-114
8Toplam kalite anlayışı ve kalite maliyetleri[1] Sayfa 117-121
9Toplam kalite yönetimin de Deming felsefesini oluşturan 14 ilke ve bu ilkelerin klasik şirket ilkeleriyle karşılaştırılması[1] Sayfa 133-136
10Toplam kalite anlayışında insan faktörü[1] Sayfa 139-152
11Aday toplama ve seçme[1] Sayfa 155-159
12Personelin eğitimi ve geliştirilmesi[1] Sayfa 163-205
13Toplam kalite yönetiminde insanı örgüte bağlama ve geliştirme yöntemleri[1] Sayfa 209-225
14Dünyada ve Türkiyede toplam kalite yönetimi uygulamaları[1] Sayfa 229-245