KAM4022 / KAMU SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Bireylerin ihtiyaçlarının farkında olarak Kamu Sektörü performansını iyileştirmek.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.15-29
2Pazarlama mantığını anlamak.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.29-56
3Pazarlama araçlarını Kamu Sektöründe uygulamak.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.56-61
4Ürün: Popüler program ve hizmetler geliştirmek ve bunları iyileştirmek.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.61-87
5Fiyat: Kamu Sektöründe talep yaratıcı fiyatlar, teşvikler ve caydırıcılar oluşturmak.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.91-116
6Dağıtım: Kamu Sektöründe dağıtım kanallarını en etkin şekilde kullanmak.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.119-141
7Kamu Sektöründe markalaşma.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.143-170
8Kamu ile etkili bir iletişim kurmak.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.173-207
9Birey hizmeti ve memnuniyetini iyileştirmek.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.211-235
10Sosyal pazarlama.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.239-267
11Pazarlama sürecini yönetmek.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.307-325
12Performansı izlemek ve değerlendirmek.Phılıp Kotler ve Nancy Lee, Kamu Sektöründe Pazarlama, s.327-343
13Örnek olay analizi.Araştırma.
14Örnek olay analizi.Araştırma.