| 1 | Bilişsel öğrenme kuramlarının kısa tekrarı | |
| 2 | Üstbilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmesi | |
| 3 | Üstbilişsel öğrenmeyi destekleyen öğretim yaklaşımlarının incelenmesi | |
| 4 | SRL (Self-Regulated Learning) ve SDL (Self-Directed Learning)’nin karşılaştırmalı analizi | |
| 5 | Alanyazında SRL ve SDL ile ilgili bilimsel araştırmaların incelenmesi | |
| 6 | Üstbilişsel farkındalık düzeyini ölçmeye ilişkin bilimsel araştırmaların incelenmesi | |
| 7 | Üstbilişsel öğrenmeyi ölçmeye ilişkin bilimsel araştırmaların incelenmesi | |
| 8 | Matematik dersi öğretim programında üstbilişsel öğrenmenin uygulanabilirliğinin tartışılması | |
| 9 | Ulusal ve uluslar arası çalışmalarda yer alan uygulamaların incelenmesi | |
| 10 | Üstbilişsel öğrenmeyi desteklemeye yönelik etkinlik tasarlama | |
| 11 | Üstbilişsel öğrenmeyi desteklemeye yönelik etkinlik tasarlama | |
| 12 | Üstbilişsel öğrenmeyi desteklemeye yönelik etkinlik tasarlama | |
| 13 | Hazırlanan etkinlikleri uygulama, değerlendirme ve rapor sunumları | |
| 14 | Hazırlanan etkinlikleri uygulama, değerlendirme ve rapor sunumları | |