| 1 | Dersin işlenişi ile ilgili bilgi verme ve ödev konularının belirlenmesi | |
| 2 | Matematik eğitiminde program geliştirme modelleri | |
| 3 | Matematik öğretimi programlarının tarihçesi | |
| 4 | Matematik öğretim programının vizyonu, öğrenme yaklaşımı ve temel ögeleri | |
| 5 | Matematik öğretim programında yer alan öğrenme alanları ve beceriler | |
| 6 | Matematik öğretim programının ölçme ve değerlendirme yaklaşımı | |
| 7 | Güney Kore, Singapur ve Japonya matematik öğretim programlarının incelenmesi | |
| 8 | Finlandiya, Almanya, İngiltere matematik öğretim programlarının incelenmesi | |
| 9 | ABD ve Kanada matematik öğretim programlarının incelenmesi | |
| 10 | Yeni Zelanda ve Avustralya matematik öğretim programlarının incelenmesi | |
| 11 | Matematik öğretim programının farklı ülke programlarıyla karşılaştırılması | |
| 12 | Matematik öğretim programının farklı ülke programlarıyla karşılaştırılması | |
| 13 | Matematik öğretim programı ile ilgili araştırma önerisi sunumu | |
| 14 | Matematik öğretim programı ile ilgili araştırma önerisi sunumu | |