1 | İleri seviye teknikleri içeren çalışmalar (“Sotiye” tekniğinin öğretilmesi) | |
2 | İleri seviye teknikleri içeren çalışmalar (çift ses çalışmalarına devam edilmesi) | |
3 | üç- oktavlık major-minör dizilerin birçok farklı yay tekniği ile çalışılması. | |
4 | “Saltato” tekniğinin öğretilmesi | |
5 | sol elde “flajöle” ve “parmak pizzicato”sunun öğretilmesi | |
6 | Romantik ve Çağdaş dönemlere ilişkin teknik ve müziksel çalışmalar yapma-1 | |
7 | Romantik ve Çağdaş dönemlere ilişkin teknik ve müziksel çalışmalar yapma-2 | |
8 | Tüm öğrenilen tekniklerin uygulanabileceği bir eser (sonat/konçerto) çalışması-1 | |
9 | Tüm öğrenilen tekniklerin uygulanabileceği bir eser (sonat/konçerto) çalışması-2 | |
10 | Tüm öğrenilen tekniklerin uygulanabileceği bir eser (sonat/konçerto) çalışması-3 | |
11 | Tüm öğrenilen tekniklerin uygulanabileceği bir eser (sonat/konçerto) çalışması-1 | |
12 | Tüm öğrenilen tekniklerin uygulanabileceği bir eser (sonat/konçerto) çalışması-2 | |
13 | Tüm öğrenilen tekniklerin uygulanabileceği bir eser (sonat/konçerto) çalışması-3 | |
14 | Türk bestecilerine ait bir eser çalışması-1 | |
15 | Türk bestecilerine ait bir eser çalışması-2 | |
16 | Öğrenilen bilgi ve beceriler doğrultusunda Konser-dinleti repertuvarı oluşturma | |
17 | Kazanılan bilgi ve beceriler doğrultusunda konser-dinleti yapma. | |