| 1 | Lisans düzeyinde öğrenilen temel tekniklerin gözden geçirilmesi | Öğrenci Kaynakları |
| 2 | İleri konumlarda (5. ve daha yüksek konumlarda) sol el-parmak çalışmaları yapma-1 | Tanrıverdi III, Can IV-V,Sitt,Kreutzer,Mazas |
| 3 | İleri konumlarda (5. ve daha yüksek konumlarda) sol el-parmak çalışmaları yapma-2 | Tanrıverdi III, Can IV-V,Sitt,Kreutzer,Mazas |
| 4 | Çeşitli yay teknikleri (detaşe, legato, martele, staccato, spiccato) içeren etüt çalışmaları yapma-1 | Tanrıverdi III, Can IV-V,Sitt,Kreutzer,Mazas |
| 5 | Çeşitli yay teknikleri (detaşe, legato, martele, staccato, spiccato) içeren etüt çalışmaları yapma-2 | Tanrıverdi III, Can IV-V,Sitt,Kreutzer,Mazas |
| 6 | Müziksel süsleme kombinasyonlarının uygulanması1 | |
| 7 | Müziksel süsleme kombinasyonlarının uygulanması2 | |
| 8 | Tekniklerin pekiştirilmesi, sol elde çift ses çalışmaları yapılması | |
| 9 | üç oktavlık major-minör dizi çalışmaları | Flesch, Sevcik, Dalaysel |
| 10 | Barok veya Klasik döneme ait bir viyola eserinin seslendirilmesi-yorumlanması-1 | |
| 11 | Barok veya Klasik döneme ait bir viyola eserinin seslendirilmesi-yorumlanması-2 | |
| 12 | Çeşitli viyola etüt ve eserlerinin teknik ve müziksel analizlerinin yapılması-1 | |
| 13 | Çeşitli viyola etüt ve eserlerinin teknik ve müziksel analizlerinin yapılması-2 | |
| 14 | Kazanılan bilgi ve beceriler doğrultusunda etkinlikler yapma. (sunum,dinleti) | |