| 1 | Müzik eğitimi ve çalgı eğitimi kavramlarının tanımı ve içeriği. Yaylı çalgı eğitiminin tanımı ve içeriği. Yaylı çalgı eğitiminin dalları. | |
| 2 | Yaylı çalgı öğretiminin tanımı. Yaylı çalgı öğretiminde karşılaşılan sorunların gruplandırılması. | |
| 3 | Yaylı çalgı çalarken duruş ve çalgıyı tutuşun (sağ el ve sol el) öneminin tartışılması. Duruş ve tutuştan kaynaklanan sorunların belirlenerek gruplandırılması | |
| 4 | Duruş, tutuş, sağ ve sol el ile ilgili sorunların gruplandırılarak, giderilmesine yönelik çözüm önerileri belirlenmesi | |
| 5 | Sağ el açısından teknik zorluklar içeren etüdlerin incelenmesi | |
| 6 | İncelenen etüdlerin içerdiği güçlükleri gidermeye yönelik alıştırma örnekleri oluşturulması | |
| 7 | Sol el açısından teknik güçlükler içeren etüdlerin incelenmesi | |
| 8 | İncelenen etüdlerin içerdiği güçlükleri gidermeye yönelik alıştırma örnekleri oluşturulması | |
| 9 | Sağ ve sol el açısından teknik güçlükler içeren etüdlerin araştırılması | |
| 10 | Araştırılan etüdlerin içerdiği teknik güçlüklerin giderilmesine yönelik küçük ölçekli etüdler oluşturulması | |
| 11 | Her öğrenci için ayrı ayrı etüdler belirlenmesi | |
| 12 | Belirlenen etüdlerin içerdiği teknik güçlüklere yönelik etüdlerin hazırlanarak derste sunulması | |
| 13 | Belirlenen etüdlerin içerdiği teknik güçlüklere yönelik etüdlerin hazırlanarak derste sunulması | |
| 14 | Belirlenen etüdlerin içerdiği teknik güçlüklere yönelik etüdlerin hazırlanarak derste sunulması | |