1 | Çalgı eğitimi ve etüd kavramlarının tanımı. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
2 | Farklı çalgılar için etüd bestecilerinin tanıtılması ve incelenmesi. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
3 | Farklı çalgılar için etüd bestecilerinin tanıtılması ve incelenmesi. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
4 | Farklı çalgılar için etüd bestecilerinin tanıtılması ve incelenmesi. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
5 | Farklı çalgılar için yazılmış etüdlerin gidermeyi amaçladığı teknik zorlukları belirleme çalışmaları. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
6 | Farklı çalgılar için yazılmış etüdlerin gidermeyi amaçladığı teknik zorlukları belirleme çalışmaları. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
7 | Farklı çalgılar için yazılmış etüdlerin müzikal ve teknik özelliklerini belirleme çalışmaları. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
8 | Öğrencilerin bireysel çalgılarına göre seçilen etüdlerin gidermeyi amaçladığı teknik zorlukları belirleme ve çözümlemesi. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
9 | Öğrencilerin bireysel çalgılarına göre seçilen etüdlerin gidermeyi amaçladığı teknik zorlukları belirleme ve çözümlemesi. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
10 | Müzik Eğitimi Anabilim Dalları’nda kullanılan etüdlerin araştırılması. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
11 | Farklı çalgılara göre, hangi etüdlerin hangi düzeyde/düzeylerde kullanılması gerektiğinin öneminin tartışılması ve örneklenmesi | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
12 | Öğrencilerin bireysel çalgılarına göre seçilen etüdlerin müzikal ve teknik özelliklerinin çözümlenmesi. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
13 | Öğrencilerin bireysel çalgılarına göre seçilen etüdlerin müzikal ve teknik özelliklerinin çözümlenmesi. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |
14 | Öğrencilerin bireysel çalgılarına göre seçilen etüdlerin müzikal ve teknik özelliklerinin çözümlenmesi. | Farklı çalgılar için yazılmış tüm metotlar. |