| 1 | 1. Hafta: Eşliğin tanımı ve amacının öğrencilere anlatımı ve eşlik dersine giriş için ön bilgiler | Kaynakça listesinde sunulmuştur. |
| 2 | 2. Hafta: Majör ve minör dizilerde derecelr ve kök konumunda akorların saptanması, isimlendirilmesi | |
| 3 | 3. Hafta: Üç sesli akorların Klasik Armoni kurallarına göre bağlantıları | |
| 4 | 4. Hafta: Eşlikde basit ölçülerde kullanılabilir ritmik yapıların gösterimi | |
| 5 | 5. Hafta: Şarkılardaki ölçü değişimlerinin eşliğe yansıma durumunun işlenerek piyanoda uygulanması | |
| 6 | 6. Hafta: Şarkıların ritmik ve melodik yapılarına göre eşlik yazma ve uygulama yaklaşımları | |
| 7 | 7. Hafta: Öğrencilerin bir şarkı veya türküye ilk görüşte eşlik bulma becerilerinin artirmak için piyano üzerinde uygun eşlik bulma uygulamaları | |
| 8 | 8. Hafta: Öğrencilerin bir şarkı veya türküye ilk görüşte eşlik bulma becerilerinin artirmak için piyano üzerinde uygun eşlik bulma uygulamaları | |
| 9 | 9. Hafta: Öğrencilerin bir şarkı veya türküye ilk görüşte eşlik bulma becerilerinin artirmak için piyano üzerinde uygun eşlik bulma uygulamaları | |
| 10 | 10. Hafta: Öğrencilerin bir şarkı veya türküye ilk görüşte eşlik bulma becerilerinin artirmak için Orff çalgılarıyla uygun eşlik bulma uygulamaları | |
| 11 | 11. Hafta: Öğrencilerin bir şarkı veya türküye ilk görüşte eşlik bulma becerilerinin artirmak için Orff çalgılarıyla uygun eşlik bulma uygulamaları | |
| 12 | 12. Hafta: Öğrencilerin bir şarkı veya türküye ilk görüşte eşlik bulma becerilerinin artirmak için Orff çalgılarıyla uygun eşlik bulma uygulamaları | |
| 13 | 13. Hafta: Farklı eşlik yapılarının birleştirilmesi ve tonal değişimlerde eşlik öğretimi | |
| 14 | 14. Hafta: Dinleti repertuvarının belirlenmesi | |