| 1 | Okul çalgılarının tanıtılması | [1] – [2] tüm sayfalar |
| 2 | Orff çalgılarının tanıtılması | [1] – [2] tüm sayfalar |
| 3 | Okullarda en yaygın olarak kullanılan çalgıların belirlenmesi | [1] – [2] tüm sayfalar |
| 4 | Okullarda çalgı öğretiminde karşılaşılan güçlüklerin belirlenmesi, sebeplerinin tartışılması, sınıflandırılması | [1] – [2] tüm sayfalar |
| 5 | Okullarda çalgı öğretiminde karşılaşılan güçlüklere ilişkin çözüm önerilerinin tartışılması | [1] – [2] tüm sayfalar |
| 6 | Okul çalgıları öğretiminde temel yaklaşımların araştırılması, incelenmesi | [1] – [2] tüm sayfalar |
| 7 | Okul çalgıları öğretimindeki yaklaşımların örneklerinin incelenmesi | [1] – [2] tüm sayfalar |
| 8 | Okul çalgıları öğretimi uygulaması için çalgı ve grupların belirlenmesi | [1] – [2] tüm sayfalar |
| 9 | Belirlenen grupların okul çalgıları öğretimi uygulamaları sunması ve bu sunumun tartışılması | [3] tüm sayfalar |
| 10 | Belirlenen grupların okul çalgıları öğretimi uygulamaları sunması ve bu sunumun tartışılması | [3] tüm sayfalar |
| 11 | Konu öğretiminde okul çalgılarını etkili kullanmaya yönelik uygulamalar yapılması | [3] tüm sayfalar |
| 12 | Konu öğretiminde okul çalgılarını etkili kullanmaya yönelik uygulamalar yapılması | [3] tüm sayfalar |
| 13 | Konu öğretiminde okul çalgılarını etkili kullanmaya yönelik uygulamalar yapılması | [3] tüm sayfalar |
| 14 | Konu öğretiminde okul çalgılarını etkili kullanmaya yönelik uygulamalar yapılması | [3] tüm sayfalar |