NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ / NTO1007 - ÖNBÜRO HİZMETLERİ
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1Çolak GÖKHAN,Önbüro Hizmetleri,Ekin Yayınevi,Bursa,2016
2KANTARCI Kemal,EKİNCİ İlhan,Konaklama İşletmelerinde Önbüro,Detay Yayıncılık,Ankara,2019
3YÖRÜKOĞLU, M. Altuğ ve .KANTARCI, Kemal, Ön Büro ve Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 1998.
4GÖKDENİZ, Ayhan ve DİNÇ, Yakup, Ön Büro Operasyonları ve Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 2006.
5KURGUN, Hülya, Odalar Bölümü Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
6ŞENER, Burhan, Modern Otel İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon, Gazi Kitabevi, 1997.
7MISIRLI, İrfan Konaklama işletmelerinde Önbüro Teknikleri ve Uygulamaları, Detay Yayıncılık, Ankara, 2001.
8JAMES, Bardi A, Hotel Front Office Management, (Fourth Edition), John Wiley & Sons Inc., New Jersey, 2007