EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ / OEZ2002 - DİL VE İLETİŞİM BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1               
2               
3               
4               
55              
6554            
7 45            
8   44          
9   55          
10    4          
11               
12               
13  3            
143  4           
15   4           
16               
17               
18 3  3          
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ / OEZ2002 - DİL VE İLETİŞİM BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Dil ve iletişimin temel kavramlarını ve gelişim kuramlarını açıklar.
2Özel gereksinimli çocuklarda dil, iletişim ve konuşma özelliklerini değerlendirir.
3Dil ve iletişim sorunlarını tanımlar ve uygun değerlendirme araçlarını kullanır.
4Dil ve iletişim sorunlarına yönelik bilimsel dayanaklı yöntemleri uygular.
5İletişim becerilerinin kazandırılmasına yönelik doğal ve yapılandırılmış yöntemleri öğretim sürecine aktarır.