NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU / OPTİSYENLİK / OPT2020 - TÜKETİCİ HAKLARI VE DAVRANIŞLARI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Davranış ve özellikleri [2], s. 2-11
2 Tüketici davranışı kavramı ve özellikleri,[2], s. 11-23
3Öğrenme ve Öğrenme Kuramları,[2], s. 24-41
4Güdüleme[2], s44-61
5Tutum ve değerler, kişilik, benlik ve yaşam biçimleri,[2], s. 66-90
6Danışma grupları ve aile, sosyal sınıf ve kültür,[2], s. 112-134
7Tüketici ve satın alma karar süreçleri[2], s. 135-158
8Tüketici haklarıyla ilgili bilgi düzeyi[1], s. 8-16
9Ayıplı mal/hizmet ile karşılaşma durumu,[1], s. 21-25
10 Karşılaşılan sorunlarda izlenen çözüm aşamaları,[1], s. 26-32
11Tüketiciyi koruma amaçlı kurulların bilinirliği,[1], s. 33-36
12Tüketicinin korunması hakkında kanun,[1], s. 43-51
13Tüketicinin korunmasında sürdürebilirlik[1] s. 43-51
14TS hakem heyetleri hakkında bilgi düzeyi, [1] s. 52-56