NİĞDE TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / OTOMOTİV TEKNOLOJİSİ / OTO2031 - MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1İletişimSatışta ve Pazarlamada Müşteri ilişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi.
2İletişimin tanımıSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi.
3İletişim teknikleriSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi.
4Etkin dinlemeSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi.
5Güzel konuşmaSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi.
6Kayıt işlemleriSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi.
7Kayıt yapmanın gereği ve önemiSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi.
8Servis kartları kayıt bölümleriSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi.
9Teslim tutanaklarıSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi.
10İş yazısı bölümleriSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi. Diğer ders notları
11İş yazısı bölümleriSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi. Diğer ders notları
12Veri toplama yöntemleriSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi. Diğer ders notları.
13Veri değerlendirme yöntemleriSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi. Diğer ders notları.
14Kalite standartlarıSatışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yavuz Odabaşı, Aura Yayınevi. Diğer ders notları.