OTO2038 / SERVİS VERİMLİLİĞİ VE KARARLILIĞI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Otomotiv servislerinin yapısı ve işleyişi1
2Verimlilik kavramı ve ölçülmesi.1
3Servis süreçlerinde zaman yönetimi.1
4Karar verme süreçleri ve modelleri. 1
5Toplantı, seminer, konferans, fuarlar, teknik geziler vb. faaliyetler. 1
6Süreli yayınlar, Teknik bültenler, e-bültenler, Kataloglar1
7İşletmelerin yapısı, Kalite yönetimi ve iyileştirme yöntemleri.1
8Yetki, görev ve sorumlulukların tanımlanması.1
9İş organizasyonu.1
10Otomotiv servislerinde bakım planlaması, Takım çalışması.1
11Performans değerlendirme araçları ve performans değerlendirilmesi.1
12Maliyet hesabı, Otomotiv servislerinde finansal yönetim.1
13Servis ekipmanları ve yerleşimi, Atölye organizasyonu.1
14Malzeme zaman israfını önleyici tedbirler, Serviste iş güvenliği, Atıklar, Geri dönüşüm, Sürdürülebilirlik.1