PAZ2001 / PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Pazarlamaya araştırmalarına giriş Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 17-30
2Pazarlama araştırması süreci Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 30-40
3Pazarlama araştırması problem tanımı Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 41-50
4Araştırma türleri ve tasarımı Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 51-60
5Gözlem ve mülakat Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 61-66
6Pazarlama araştırmalarında veriler ve veri özellikleri Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 66-75
7Pazarlama araştırmalarında ölçme, ölçekler ve ölçek geliştirme Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 76-85
8Pazarlama araştırmalarında araştırma evreni ve örnekleme süreci Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 86-95
9Saha çalışmalarının yürütülmesi Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 100-115
10Veri hazırlama süreci Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 118-129
11İlişkileri incelemeye yönelik analizler Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 132-150
12Farklılıkları incelemeye yönelik analizler Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 155-189
13Pazarlama araştırma raporunun yazılması Mahir Nakip (2006), Pazarlama Araştırmalarına Giriş (SPSS Destekli), s. 190-210
14Genel Tekrar ve Problem Çözümü Mahir Nakip, Pazarlama Araştırmalarına Giriş, Seçkin Yayınevi, Ankara, 2004